Jump to content

Maulers1973

Members
  • Content Count

    1,462
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Maulers1973 last won the day on September 18 2017

Maulers1973 had the most liked content!

Community Reputation

104 Excellent

About Maulers1973

  • Rank
    FF Geek
  • Birthday 10/23/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ohio
  • Interests
    Football
    Outdoors
  1. Hiring a competent coach would be a better move.
  2. Maulers1973

    Soooo. Derrick Henry

    I debated heavily about Henry or Carson. Turns out, the real answer was both. Carson was on my bench while DJ was turning in a dud. Damn it!!
  3. Maulers1973

    Chargers at Chiefs: In-Game Discussion

    I wonder if the league will fine the defender that smashed Rivers in the helmet late in the game?? That was definitely a penalty for helmet to helmet, and I don't know how they missed that!!
  4. Maulers1973

    Is Damien Williams a MUST start tonight?

    So, if it's a Chiefs RB first start under Reid ya better start em. He'll get you 3 TD's!! If you had Mike Williams for the Williams and Williams stack, you did alright too!
  5. Maulers1973

    I hate DFS..........

    Yeah Baker is looking pretty good. The Browns might actually have a QB they can build around. They need a left tackle and some WR's with good hands besides Landry and they're in business!!
  6. Maulers1973

    I hate DFS..........

    If you were in Thurs - Mon tourneys and played Henry, Cooper and the Gmen Defense you're in good shape!! That is all.
  7. Maulers1973

    Rate these running backs for the week

    You want a Chubb on the Gus bus! I wouldn't touch the other 3.
  8. Maulers1973

    Jaguars at Titans: In-Game Discussion

    It seems the Jags defenders kept going high against Henry. That's a dumb idea for trying to tackle him. lol He dropped a 50 burger on DK. I really wish I had rostered him in at least 1 lineup! Dang it man!!
  9. Maulers1973

    Henry

    Yeah, he was on my bench. * sigh *
  10. Maulers1973

    Mr Guru re Tyreek Hill

    With running backs and this is why.
  11. Maulers1973

    CJ Anderson

    Um, who?? lol
  12. Yeah, Mack isn't even close to LT. I'd maybe say Reggie White and Bruce Smith could be up there, but Mack is not at least not yet. JJ Watt was approaching that level, but then injuries have really derailed him.
  13. From what I can tell, the Packers are still very much in contention. It seems quite premature to be speculating like this.
  14. Maulers1973

    Derrick Henry

    I expected more from Vrabel. Maybe he can turn this thing around, but this team looks bad. Worst coaches in the league: Hue Jackson What's His Name in Arizona Vrabel Joseph McDermott Hmmmmmmmmmmmm? It's quite a race.
  15. Maulers1973

    Antonio Callaway

    He's a waste of space that cares more about partying than football. Have we seen this before in Cleveland. Thanks John Dorsey. Thanks a LOT!!!!!!!
×