Jump to content

supermike80

Members
  • Content Count

    12,211
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

supermike80 last won the day on September 28 2021

supermike80 had the most liked content!

Community Reputation

1,016 Excellent

About supermike80

  • Rank
    FF Geek

Contact Methods

  • AIM
    mh35673
  • MSN
    supermike_80
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    supermike80

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Michigan

Recent Profile Visitors

19,208 profile views
  1. supermike80

    is timschoschet at war with the entire geek club?

    Gawd. The sissy slap fights in here are one thing I wish would go away.
  2. No wonder shes been there 12 times. That aint happening
  3. supermike80

    Memphis Police Killing

    Yep..Just know the ONLY reason blacks commit crimes, any crimes, is due to white oppression and influence. That is the message here.
  4. supermike80

    Memphis Police Killing

    Leave it to CNN to find the TRUE reason for this https://www.cnn.com/2023/01/27/opinions/tyre-nichols-memphis-police-department-jones/index.html
  5. supermike80

    Who Is Your Favorite TV Private Investigator ?

    Not technically a PI, but an investigator nonetheless. House
  6. supermike80

    How many pullups can you do in 1 minute?

    1 Im fat now...Fatter anyway
  7. supermike80

    Classified docs found in Pence home

    WTF..Clearly someone somewhere has to tighten up security. This is ridiculous.
  8. supermike80

    More Whining

    Yep..Let's bring in 12,000 and fire them in person. And increase the chances of this happening tremendously. See? https://www.yahoo.com/news/california-mass-shootings-half-moon-bay-monterey-park-live-updates-174526540.html
  9. LOL whatever you say pal. Why are you still in the USA? You seriously should move.
  10. supermike80

    Favorite live album

    Anyone remember midnight special? Great acts..all live Here is Frampton. Awesome performance
  11. supermike80

    Favorite live album

    Frampton comes alive
  12. supermike80

    More Whining

    Hey I never said it was a good theory. Just heard it...somewhere...by them..in the ether
  13. supermike80

    More Whining

    Hmmm..have you ever heard of tech companies laying off thousands by email? Yeah..thats new too... Got news for you big guy, times change. Nothing worse than an aging hippie
  14. supermike80

    More Whining

    Cause you're the expert after all.
×