Jump to content
Sign in to follow this  
wiffleball

Friday Laughs

Recommended Posts

OMG, some of these made me literally LOL.

Lots of content, but worth it .😂

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Friday laugh bump - and my submission...cracks me up every time I watch it.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Mike Honcho said:

Friday laugh bump - and my submission...cracks me up every time I watch it.

 

“I went in a little bit of a different direction..” 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Mike Honcho said:

Friday laugh bump - and my submission...cracks me up every time I watch it.

 

wtf :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did you hear about the guy who invented life savers? They say he made a mint. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Like the idea of book ending the week with a friendly Good Morning and Friday chuckle(thinking it might help people overlook what a douche I am the rest of the time), hope everyone likes this one as much as I did.

 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I believe the children are our future
Teach them well and let them lead the way....

 

 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Mike Honcho said:

This series (HMT) always make me laugh, enjoy(or not)

 

The one for Game of Thrones is hilarious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy Friday Geeks.   This is less ha ha funny and more funny/weird/I wanna see what happens funny.   :dunno:   Anyway,  I liked it, have a great weekend.  :wave:

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/29/2019 at 9:21 AM, Bishop82 said:

Black Jeopardy with Tom Hanks

Might be from the moon, but always makes me laugh.

That was great!

What can skinny girls do for you?  :lol:

Thanks for sharing.  :thumbsup:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, jerryskids said:

That was great!

What can skinny girls do for you?  :lol:

Thanks for sharing.  :thumbsup:

Not a damn thing!  So good. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

For the crowd that is already on the bus ride to hell...a parody of invasive law firm advertisements in Metro Detroit (one of the lawyer's sons was born blind and featured in some of their commercials).

 

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

The stork delivers babies, what bird prevents pregnancy???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The swallow

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

How many animals can you fit into a pair of pantyhose?

Two calves, an a$$, a beaver, a sh!tload of hares, 1 camel toe and a fish nobody can find.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

One of my all time favorite SNL characters

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breaks two of my rules---newer laughs and under 4 minutes, but if you haven't seen this, I think most will find it funny.

 

Have a great weekend geeks.   :cheers:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Ray Lewis's Limo Driver said:

 

The first time I saw this episode, I was literally in tears I laughed so hard.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, ZeroTolerance said:

The second of the law firm parodies I posted weeks ago.

 

Good stuff, makes me think of this one from SNL

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, ZeroTolerance said:

The second of the law firm parodies I posted weeks ago.

 

God, that's awful.  :lol:  Even funnier if you're from Michigan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks GC for providing all the laughs this week, a few of them intentional, hope you enjoy and have a great weekend.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks GC for providing all the laughs this week, a few of them intentional, hope you enjoy and have a great weekend.

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×